Wystarczy do kierownika Urzędu Stanu Cywilnego skierować wniosek ze wskazaniem wybranej przez was lokalizacji oraz oświadczeniem, że spełnia ona ustawowe warunki: bezpieczeństwa uczestników i zachowania podniosłej atmosfery ceremonii. Kierownik USC w Radoszycach ma swoją siedzibę przy ulicy Żeromskiego 28 i przyjmuje zainteresowanych codziennie w godzinach 7:15-15:15. Jest to urzędnik odpowiedzialny zarówno za przygotowanie formalności jak i przeprowadzenie ceremonii ślubu. Chęć zawarcia związku małżeńskiego możecie zgłaszać na najwcześniej 3 miesiące przed datą, która zaplanowaliście, jednak w okresie wiosenno-letnim, warto wcześniej, telefonicznie dokonać rezerwacji terminu, a później dopełnić formalności. Opłaty związane ze ślubem cywilnym to 84 zł (akt małżeństwa) i w przypadku ślubu w plenerze - 1000 zł.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1428
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa świętokrzyskiego