Jeżeli planują Państwo ślub cywilny w Urzędzie Stanu Cywilnego zlokalizowanego w Markuszowie to powinni Państwo zgłosić się do urzędu najpóźniej miesiąc przed zaplanowaną ceremonią w celu dopełnienia odpowiednich formalności. Na spotkanie z urzędnikiem prosimy aby przynieśli Państwo: ważny dowód tożsamości (paszport, dowód osobisty), dowód opłaty skarbowej za uroczystość cywilną oraz skrócone akty urodzenia obojga zainteresowanych. W trakcie spotkania wybiorą Państwo nazwisko jakie będą Państwo nosić po ślubie, a także decydują się również Państwo na nazwisko dzieci zrodzonych z tego związku. W dniu planowanej uroczystości zaślubin pojawiają się Państwo w urzędzie w towarzystwie świadków. Z ważnymi dowodami tożsamości dopełniacie ostatnich formalności cywilno-prawnych co najmniej pół godziny przed planową uroczystością.
Jak do nas dojechać?
Liczba unikatowych wyświetleń wizytówki: 1292
Pozostałe Urzędy Stanu Cywilnego z województwa lubelskiego